Getting My ماگ To Work

Wiki Article

لیوان ماگ در طرح‌های متنوع و متفاوت و از جنس‌های مختلف مانند سرامیک، سفال، چوب، فلز و… تهیه می‌شود.

با گذر زمان و پیشرفت بشر در صنعت، ماگ ها از سفال یا سرامیک ساخته شدند. به جرات میتوان گفت ماگ های سرامیکی نسبت به سایر ماگ ها پرطرفدارترین هستند.

ماگ‌ های سرامیکی به علت جذابیت ظاهری و استحکام بالای خود، بسیار محبوب هستند.

احتمالا برای شما نیز اتفاق افتاده که نوشیدنی گرمی برای خود آماده کرده‌اید و بلافاصله اتفاقی غیرمنتظره افتاده و مشغول آن شده‌اید و هنگامی که دوباره سراغ نوشیدنی خود رفته‌اید؛ متوجه سرد شدن آن شده‌اید.

ماگ‌ های سرامیکی از لحاظ مراقبت و نگهداری نیز مقرون به صرفه هستند. آن‌ها غیر قابل نفوذ برای مایعات هستند و به راحتی قابل شستشو هستند.

در بررسی تفاوت ماگ و فنجان باید گفت که ماگ‌ها معمولا از جنس سرامیک ساخته می‌شوند و یا با داشتن روکش سرامیکی، کیفیت خود را افزایش می‌دهند در حالی که فنجان یکی از رایج‌ترین انواع ظرف‌های سرو نوشیدنی است که سایز کوچکی داشته و برای بسیاری از افراد ??????? ????? جذاب است.

طراحی ماگ ها کاملاً غیر رسمی است و برای میهمانی ها و مراسم های رسمی مورد استفاده قرار نمی گیرد و غالباً استفاده از فنجان چای یا فنجان قهوه در این مراسم ها ارجحیت دارد؛ زیرا ماگ ها به عنوان لیوان های شخصی کاربرد دارند.

ابزار آلات تبلیغاتی هدایای بانوان تندیس و بج سینه جعبه هدایا لوازم کاربردی لوازم اداری لوازم مسافرتی خودرو شکلات تبلیغاتی سازگار با محیط زیست سرگرمی و ورزشی هدایای دیجیتال

ماگ قهوه ایرلندی ۱۳۵ میل: لیوان قهوه ایرلندی برخلاف یک فنجان قهوه استاندارد، دارای پایه برای تماس با دست می باشد.

البته این فروشگاه به صورت تخصصی در زمینه فروش قهوه فعالیت می کند.

ماگ ها در طراح های بسیار زیادی به بازار عرضه شده اند. در حدی که تنوع رنگ و طراحی آن بیش از ۱۰۰۰ مدل می باشد که می تواند نیاز تمامی سلیقه ها را برآورده کنند.

برخی از آنها دارای دسته می باشند این لیوانهای شیشه ای شفاف لایه های زیبای خامه و قهوه را به خوبی نشان می دهد.

یکی از مزیت‌های مهم ماگ‌های چوبی طبیعت گرایی و زیبایی ظاهری آن‌هاست. چوب به عنوان ماده‌ای طبیعی و گرم طراحی می‌شود و برای بسیاری از افراد ارتباطی با طبیعت و احساس آرامش ایجاد می‌کند.

طراحی ساده اما بسیار مناسب تولیدات کونتیگو موجب می‌شود تا بتوانید در هر موقعیتی به‌راحتی از آنها استفاده و نوشیدنی‌ای گرم و لذت‌بخش یا سرد و گوارا نوش‌جان کنید.

Report this wiki page